Conditii de Garantie si Retur al Produselor

Toate produsele comercializate de Genuine Express A & M SRL beneficiaza de garantie pentru o perioada de 24 luni de la data achizitiei.

Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor.

Informatii privind solutionarea online a litigiilor in conformitate cu art. 14 alin. 1 din ODR (Online Dispute Resolution Regulation):

Comisia Europeana acorda consumatorilor posibilitatea de a rezolva disputele legate de Art. 14 Paragraf. 1 al ODR in cadrul propriei platforme online. Platforma (http://ec.europa.eu/consumers/odr) serveste ca un site unde consumatorii pot incerca sa gaseasca solutii in afara curtii judiciare asupra disputelor legate de achizitiile online si contractele pentru servicii.

NU NE ASUMAM AMBALAREA DEFECTUOASA DE CATRE CLIENT LA TRIMITEREA PRODUSULUI IN GARANTIE SAU RETUR.

Ø  Este necesar sa ambalati produsul/produsele foarte bine.

Ø  ESTE INTERZISA LIPIREA AWB-UL DIRECT PE ABALAJUL PRODUSULUI, in acest caz produsul nu se accepta pentru retur.

Ø  Toate produsele pe care le returnezi trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ai primit atat estetic cat si igienic.

Ø  Trebuie sa returnezi produsele in ambalajul original, insotite de etichetele initiale, intacte, certificatul de garantie in original si toate documentele cu care ti-au fost livrate, precum si toate accesoriile sau cadourile primite impreuna cu acel produs.

Ø  De asemenea, daca produsele livrate au fost insotite de eventuale cadouri, la retur trebuie sa returnezi si cadourile.

Ø  Daca s-au achizitionat mai multe produse de acelasi fel si le returnezi pe toate, doar unul din produse poate fi desigilat.

Nu se accepta retururi daca produsele indeplinesc cel putin una din conditiile de mai jos:

  • au fost efectuate interventii neautorizate asupra produsului;
  • au urme de praf, par, sau alte urme de folosire sau ce tine de igiena
  • au dezlipite foliile si etichetele montate de fabrica
  • au urme de uzura sau folosire excesiva;
  • zgarieturi, ciobituri, lovituri sau socuri mecanice/electrice;
  • nu au toate accesorile primite in pachet;
  • s-a facut orice tip de inscris/notita pe cutia produsului;
  • produsul a facut parte dintr-o comanda speciala, comanda speciala este aceea care nu face parte din stocul uzual al Furnizorului dar care poate fi livrat pe baza unei comenzi ferme si plata unui avans;
  • produsul este parolat de catre client si este trimis fara a se sterge conturile de utilizator sau parolele de pe dispozitiv;
  • produsele cu contul de mi, icloud, etc active ;
  • licentele OEM activate;
  • indeplinesc una din conditiile specifice, in functie de tipul produsului.
  • castile de tip in ear (ele pot afecta sanatatea altor cumparatori)
  • produsele de tip aspirator sau purificatoare ce contin elemente filtrante, nu se pot returna daca au fost folosite si filtrele prezinta praf, mizerie, dovada folosire oferita de time life-ul  aparatului etc ( daca totusi aparatul este in stare noua, clientului i se va imputa doar elementele filtrante prin inlocuirea lor cu unele noi si originale.

Daca doriti sa returnati un smartwatch este obligatoriu sa il deconectati de telefonul/tableta dumneavoastra, sa il stergeti din aplicatia cu care a fost sincronizat. Nerespectarea acestei conditii duce la refuzul returului.

In conformitate cu Ordonanta de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, Clientul are urmaroarele drepturi si obligatii referitoare la retragerea din contractul incheiat la distanta:

Clientul are dreptul ca, inainte de expirarea perioadei de retragere, sa se retraga din contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de Client.

Clientul se obliga sa returneze doar acele produse care sunt in aceeasi stare in care au fost livrate (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

GEXonline.ro va rambursa Clientului contravaloarea produsului in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii facute de catre Client catre GEXonline.ro in ceea ce priveste decizia de retragere din contract.

GEXonline.ro va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat.

Conform legii sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele:

  • contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al Clientului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a Contractului de către Vanzator;
  • furnizarea de Bunuri si/sau servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care Vanzatorul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
  • furnizarea de Bunuri confecţionate după specificaţiile prezentate de Cumparator sau personalizate în mod clar;
  • furnizarea de Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
  • furnizarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de Cumparator;
  • furnizarea de Bunuri care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
  • furnizarea de băuturi alcoolice al căror preţ a fost convenit în momentul încheierii Contractului, a căror livrare nu poate fi efectuată înainte de 30 (treizeci) de zile şi a căror valoare reală depinde de fluctuaţiile de pe piaţă pe care Vanzatorul nu le poate controla;
  • contractele în cazul cărora Clientul a solicitat în mod special Vanzatorului să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparaţie sau de întreţinere. Dacă, cu ocazia unei astfel de vizite, Vanzatorul prestează alte servicii în afara celor solicitate în mod expres de Cumparator sau furnizează alte Bunuri decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrărilor de întreţinere sau de reparaţie, dreptul de retragere se aplică respectivelor Servicii sau Bunuri suplimentare;
  • furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;
  • furnizarea de ziare, periodice şi reviste, cu excepţia contractelor de abonament pentru - furnizarea de astfel de publicaţii;
  • furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al Clientului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere. Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.

Conform legislatiei in vigoare, orice cumparator poate returna orice produs achizitionat de pe magazinul online www.GEXonline.ro in termen de maxim 14 zile  de la data primirii lor de catre consumator, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare.

Va recomandam ca Produsele sa fie returnate in ambalajul original (pentru a putea asigura revanzarea produsului si a asigura protejarea lor in timpul transportului) si insotite de toate documentele si accesoriile expediate (factura, certificat de garantie, manual de utilizare). Ambalajul, produsul si accesoriile primite (respectiv cadouri daca e cazul),trebuie sa se prezinte atat estetic cat si tehnic exact ca si cum l-ati primit

In caz contrar returnarea produselor nu se mai poate efectua. 

Taxele de returnare a produsului cad in sarcina clientului.

Coletele trimise cu ramburs, in scopul returnarii banilor, nu vor fi luate in considerare.

GEXonline.ro va restitui contravaloarea produselor in termen de maxim 14 de zile calendaristice  din momentul returnarii  produsului.

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea la starea initiala, O G 34/2014 art 14 alineatul 3, (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand, care poate merge pana la 50% din valoare sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.

Evaluarea produsului deteriorat, returnat de catre client in cele 14 zile legale, se face in maxim 7 zile lucratoare.

Foliile montate,deteriorate,sparte,piesele de schimb montate ,accesoriile utilizate ce prezinta urme de folosire NU SE POT RETURNA. Nu ne asumam montajul pieselor, accesoriilor, foliilor de catre alte persoane.

Acesta clauza se aplica conf. O.G. 34/2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 34/2014 art. 2 lit.e.

Costul unui retur este de 36.90 lei si este suportat de catre client.

*Produsele in regim de comanda speciala  nu se pot returna decat in caz de defect de fabricatie.