Scuter electric Kugoo Kirin G3
   11/20/2022 17:40:19    Comments 0
 Scuter electric Kugoo Kirin G3

Un scuter electric cu suspensie completă de 50 kmh, care arată uimitor și merge grozav: recenzie Kugoo Kirin G3


Există atât de multe scutere electrice în aceste zile încât devine greu să le ții socoteala, așa că hai să complicăm lucrurile și mai mult, aruncând încă una în acest amalgam! Este timpul sa urmariti o analiza profunda a scuterului electric Kugoo Kirin G3 și să vedeți cum se compară cu restul pieței.


Specificații tehnice Kugoo Kirin G3

  • Motor: motor spate de 1.200 W
  • Baterie: 52V 18Ah (936 Wh)
  • Viteza maximă:50 km/h
  • Raza de acțiune: pana la 64 km
  • Greutate: 25 kg
  • Capacitate de încărcare: maxim 120 kg
  • Suspensie: Suspensie cu arc față și spate
  • Frâne: frâne cu disc față și spate, frânare motor spate
  • Suplimentar: Lumini LED din față și din spate, afișaj LCD cu ecran tactil, accelerație cu degetul mare drept, contor de parcurs, placă de lovire din spate, șurub pliabil robust pentru blocarea plierii, suport
      

  Preț: 5399 Lei


Kugoo Kirin G3 este un scuter electric rapid, care atinge 50 km/h la viteza maxim.

Totuși, atunci când bateria va fi parțial epuizată, Scuterul electric Kugoo Kirin G3 va scadea automat din puterea motorului pentru a adauga un plus de auyonomie. Chiar și așa, viteza va fi satisfacatoare.

Puteți pune scuterul în moduri de putere mai mică care limitează viteza. Îți poți limita oricând propria viteză folosind mai puțină accelerație, pentru autonomii mai mari.

Singura dată când mă gândesc că ar fi util să folosești un mod de putere redusă este fie în ploaie, când vrei să fii foarte atent, fie atunci când lași un prieten începător să împrumute scuterul pentru o plimbare de probă.


Cât de departe poate merge?


Kugoo Kirin G3 este evaluat cu o autonomie maximă de până la 64 km, datorită bateriei mari litiu-ion de 52V și 18Ah găzduite în punte. Insa pentru acest lucru este necesar ca viteza cu care circulati sa fie moderata. Daca puteți ajunge la o medie mai aproape de 30 kmh, s-ar putea să vă apropiați de acea cifră de 64 kilometri la ora.


Dacă sunteți ca mine și atingeți viteza maximă pe fiecare linie dreaptă v-o poate permite, nu veți vedea niciodată o autonomie de 64 de kilometri.


Cateva cuvinte despre componentele trotinetei electrice Kugoo Kirin G3



Scuterul în sine se simte de fapt destul de bine făcut. Nu primești unele dintre părțile mai frumoase, cum ar fi frânele cu disc hidraulice, dar frânele cu disc mecanice încă se simt destul de puternice. Mușcă puternic și oferă o putere bună de oprire.

Suspensia completă face absolut o călătorie mai bună și chiar m-am distrat în off-road cu scuterul.

Ecranul Kugoo Kirin G3 este mare și ușor de citit, deși nu sunt sigur că îmi place ideea unui ecran tactil. Există un motiv pentru care majoritatea trotinetelor electrice au butoane fizice lângă capetele ghidonului - este astfel încât să puteți accesa cu ușurință intrările fără a vă lua mâinile de pe bare.

Cu ecranul tactil, practic, trebuie să renunți la un capăt de bară dacă vrei să te joci cu comenzile în mișcare. De asemenea, este greu să apăsați butonul cu precizie atunci când scuterul se învârte, deoarece nu există niciun buton fizic de care să simțiți. Doar înjunghii într-un ecran în mișcare, ceea ce mi se pare un dor serios.

În afară de asta, totuși, principalele decizii privind calitatea construcției și alegerea componentelor par la punct. Îmi place chiar și soneria de bicicletă inclusă în maneta de frână și luminile LED răspândite în jurul scuterului pentru a-l păstra vizibil pe timp de noapte.



Se poate plia ușor?



Mecanismul de pliere este destul de robust, ceea ce este esențial într-un scuter electric rapid, care va vedea cu siguranță unele șocuri serioase la viteze mari.

Există un șurub masiv în partea din față care este înșurubat prin tijă, care are și o funcție dublă ca reflector. Este acolo pentru a bloca scuterul în poziție verticală, desfășurată. Singura modalitate prin care scuterul să se plieze pe tine în timp ce mergi este să spargi cumva un șurub de oțel de 1/4 inch – mult noroc cu asta.

Dezavantajul este că durează mult mai mult pentru a plia acest scuter decât aproape orice alt scuter electric pe care l-am testat, dar dacă ar trebui să aleg între plierea rapidă și plierea sigură, o voi lua pe cea din urmă de fiecare dată.

Singurul alt lucru ciudat despre pliere este modul în care se blochează în poziția în jos. Există o curea portocalie care se înfășoară în jurul plăcii de picior din spate. Funcționează bine, dar nu pare cea mai elegantă soluție. De asemenea, înseamnă că cureaua se rotește în timp ce călărești, așa cum poți vedea în videoclipul meu din partea de sus a acestui articol.

Poate că a avea un steag portocaliu fluturat este o caracteristică de siguranță, nu o eroare. Totul este o chestiune de perspectivă!


În total, aș spune că Kugoo Kirin G3 este de fapt destul de plăcut de condus. Pentru prețul său de 1.099 USD, se simte ca o afacere corectă.

Scuterul este rapid, puternic, și confortabil de condus, chiar și la viteze mari.

Se descurcă frumos și are un design robust. Îmi place chiar și schema de culori portocaliu pe negru, care continuă până la cureaua portocalie.

Pentru un scuter rapid și puternic, își face treaba și arată destul de bine în timp ce o face.

Leave a Reply

Blog Search

Articole Recente

Urmareste comanda Cargus

alert('Sunt incarcat');